osebje

doc. Željko Hrs

kontekstualne študije:
zgodovina gledališča

Diplomant AGRFTV, član ansambla Slovenskega mladinskega gledališča v Ljubljani od leta 1981. Od 1992 do 1996 sodeloval z gledališčem Koreodrama, stockholmskim Intercultom, Cankarjevim domom, gledališčem Reon iz Bologne. Kot dramaturg sodeluje z Matjažem Pograjcem v Mladinskem gledališču, Lutkovnem gledališču in gledališču Betontanc od leta 2000. Nastopil je tudi v nekaterih filmih in televizijskih dramah: Maturant v Šprajčevem Krču (Viba film,1979), Marjan Piškav v Duletičevem Desetem bratu (Viba film 1982), Lajoš v Prahovem Rdečem gardistu (TV Slovenija, 1984) in Nočni čuvaj v Šnajderjevem Raj odmah v režiji Harisa Pašovića (TV Novi Sad 1985). Od leta 2008 je mentor podiplomskim šudentom na univerzi Goldsmith v Londonu. Živi in dela v Ljubljani.

doc. Eda Čufar

kontekstualne študije:
kritični pristopi k sodobni umetnosti

Eda Čufer je diplomirana dramaturginja, kuratorica in doktorica scenskih umetnosti. V osemdesetih letih prejšnjega stoletja je bila soustanoviteljica in aktivna članica gledališke skupine GSSN in umetniškega kolektiva NSK. V devetdesetih letih je sodelovala s plesno skupino En-Knap, likovno skupino Irwin in multimedijskim umetnikom Markom Peljhanom. Med leti 2002 in 2004 je bila so-kustosinja razstav In Search of Balkania  (Neue Galerie, Graz)in Call me Istanbul (ZKM, Karlsruhe). Med leti 2003 in 2019 je živela v ZDA kjer se je ukvarjala s poučevanjem teorije sodobne umetnosti na Maine College of Art ter individualnim raziskovalnim in kritiškim delom v katerem se osredotoča predvsem na preiskovanje odnosov, interakcij in transgresij med sistemi umetnosti, politike ter znanosti  in tehnologije. Njeni eseji so bili objavljeni v revijah kot so Maska, Amfiteater, Likovne besede, Dialogi, ArtForum, Springerin  in Flesh Art ter v publikacijah založb kot so Emanat, Koda, MOMA, Tate Modern, MIT Press, Revolver, Afterall Books, Sternberg Press, Whitechapel Gallery in drugih.

Matija Jakin

CGI tehnik

doc. dr. Sebastjan Leban

kontekstualne študije:
umetnostna zgodovina
radikalna kritična analiza

Sebastjan Leban je magistriral na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Deluje na področju teorije in umetnosti. Trenutno je vpisan na doktorski študij na Filozofskem Inštitutu na ZRC SAZU, kjer pripravlja svojo doktorsko disertacijo. Njegova umetniška praksa vključuje sodelovanje s Stašem Kleindienstom, sodelovanje v skupini Trie in sodelovanje v skupini Reartikulacija. Je eden izmed glavnih urednikov in soustanovitelj časopisa Reartikulacija. Besedila redno objavlja v časopisu Reartikulacija, piše tekste za Radio Študent in ima tekste objavljene v drugih slovenskih in mednarodnih publikacijah, kot so E-flux journal (ZDA), Identities: Journal for Politics, Gender and Culture (Makedonija), Imago (Slovaška), Zarez (Hrvaška), Malmo (Avstrija), itd. Aktivno sodeluje tudi na simpozijih, konferencah in predstavitvah kot denimo: Art and Sustainability (Madžarska), Reartikulacija scenarijev okoljske katastrofe v okviru Transmediala 09 (Berlin), sodelovanje na delavnicah Politics of Contemporary Art (Kosovo), sodelovanje na posvetu Principles and Methodologies of Auto-Education v Tanzquartirju (Dunaj), sodelovanje na posvetu Sindikalno gibanje odpira nove poglede na sedanje razmere v Domu sindikatov (Ljubljana) in sodelovanje na Simpoziju o umetnosti, ideologiji in politiki v Moderni galeriji (Ljubljana). www.leban-kleindienst.org www.reartikulacija.org

asistent Luka Savić

Kreativne prakse

Luka Savić je umetnik in filozof, rojen leta 1990 v Ljubljani. Študiral je na Akademiji za vizualne umetnost (AVA) v Ljubljani, nato pa nadaljeval študij filozofije na Filozofski fakulteti v istem mestu. Leta 2022 je zaključil magistrski študij na Univerzi za uporabne umetnosti (Die Angewandte) na Dunaju na oddelku za Transdisciplinarno umetnost (Transarts). Njegova dela so bila razstavljena po vsej Evropi, nazadnje v: Mahler & LeWitt Studios, Spoleto, Italija (kjer je bil rezidenčni umetnik); Arte Fiera Polis, Bologna, Italija; 31. grafičnem bienalu, Ljubljana, SI; Galeriji DLUL, Ljubljana, in galeriji ŠKUC, Ljubljana; Vienna Contemporary, Dunaj, Avstrija; Light Night Leeds, Leeds, Združeno kraljestvo; A Shop is a Shop is a Shop, Kunsthalle Dunaj, Avstrija. Med letoma 2011 in 2017 je bil asistent Mirana Moharja, ki je del skupine IRWIN. Od leta 2017 je sodelavec Studia Archive Davida Gotharda, ki deluje med Ljubljano, Londonom in Gorico. Kot gostujoči predavatelj je predaval na različnih ustanovah po Evropi, nazadnje na Kosovu, v Galeriji ŠKUC v Ljubljani; na Akademiji za vizualne umetnosti v Ljubljani; in v GHMP (mestna galerija) v Pragi. Večina njegovih predavanj se nanaša na povezavo med umetnostjo in filozofijo. Objavil je več člankov in intervjujev o umetnosti, pred kratkim z Mladenom Dolarjem, Aleksandro Vajd, Laurentom Fievetom in Sharon Sliwinski. Trenutno raziskuje umetniško skupino OHO kot neodvisni raziskovalec za zbirko Kontakt in je soustanovitelj/kurator platforme z imenom Why Knot.

Veronika Potočnik

knjižnjičarka

doc. Miran Mohar

kreativne prakse
vodja pogramov:
likovna umetnost - konceptualizacija prostora

Likovni umetnik, grafični oblikovalec, scenograf. Je član skupine Irwin (1983) ter soustanovitelj Neue Slowenische Kunst (1984), soustanovitelj Gledališča sester Scipinon Nasice (1983–86 ), soavtor in scenograf predstave Krst pod Triglavom (1986) in soustanovitelj oblikovalske skupine Novi kolektvizem (1984). Kot član skupine Irwin, katere osnovni načeli sta kolektivno delo in retroavantgarda, je soavtor serije slik ‘Was ist Kunst’ (1985–2007), ‘Retroavantgarda’ (1994), ‘Ikone’ (1995–2006), ‘Retroprincip’(2003). Že v 80. letih je bila za projekte Irwin značilna obravnava razmerja med umetnostjo, politiko in ideologijo; od začetka 90. let so razvili vrsto projektov, ki se osredotočajo na dialog med Vzhodom in Zahodom ter na vprašanje vzhodnoevropske identitete in zgodovine umetnosti (Kapital, 1990; NSK ambasada Moskva, 1992; Transnacionala, 1996; East Art Map, 2000–06). Nagrajenec Prešernovega sklada 1992, Jakopičeva nagrada 2004. Kot predstavnik skupine Irwin je član nevladnega Evropskega kulturnega parlamenta (ECP).

doc. Andrej Savski

kreativne prakse
objektivno risanje

Andrej Savski (1961, Ljubljana), deluje na področju sodobne umetnosti, slikarstva, oblikovanja, web designa, ilustracije, občasno kot prevajalec in urednik; Je soustanovitelj in član skupine Irwin (1983) ter soustanovitelj in član Neue Slowenische Kunst (1984). Osnovna koncepta in metodi dela skupine Irwin sta kolektivno delo in retro princip (Was ist Kunst, Retroavantgarda, Ikone, Retroprincip). Za njihove projekte je značilna obravnava razmerja med umetnostjo, politiko in ideologijo. V zadnjem desetletju so razvili vrsto konceptualnih projektov, ki se osredotočajo na dialog med Vzhodom in Zahodom ter vprašanje vzhodnoevropske identitete in zgodovine umetnosti (Kapital, 1990; NSK ambasada Moskva, 1992; Transnacionala, 1996; East Art Map, 2000–06; Paviljon države NSK Benetke, 2017). Skupina Irwin je leta 2004 dobil Jakopičevo nagrado, ter leta 2005 nagrado za vizualno ustvarjalnost revije TREND. Njihova dela so v kolekcijah Moderne galerije Ljubljana, MOMA New York, MUMOK Dunaj, Ludwig Museum Budimpešta, Ludwig Museum Aachen, Van Abbemusuma Eindhoven, Ujazdovski zamek Varšava, Fonds National des Arts Plastiques Pariz itd.

doc. Pepi Peter Sekulich

kreativne prakse
vodja pogramov:
konceptualizacija prostora - likovna umetnost

Pepi Peter Sekulich je ustanovitelj in iniciator Inštituta A.V.A.- Akademije za vizualne umetnosti in njenih programov. Diplomiral v Londonu /1992/ – Wimbledon colege of Art (University of the arts London). Kot gledališki scenograf je sodeloval pri več kot 30-tih gledaliških in plesnih predstavah s številnimi gledališči in skupinami: SNG Drama Ljubljana, Slovensko Mladinsko gledališče, PDG Nova Gorica, Mestno gledališče Ljubljana, Gledališče Ptuj, Koprsko gledališče, Fundacao Serralves Porto, Le Ballet Gent, En Knap… Sekulich je avtor filmskih scenografij za 12 celovečernih filmov in številnih srednje in kratkometražnih filmov kot so : Outsider 1995, Stereotip 1996, Ita Rina 1997, Spleti 1998, Ljubljana 1999, Zvenenje v glavi 2000, Varuh meje 2000, Desperado tonic 2001, Novi svet 2002, Jasnovidka 2003, Reality 2006 …Je dobitnik številnih nagrad za najboljšo filmsko scenografijo. 
Režija celovečernega dokumentarno-igranega filma: Vaja za smrt 2007. Je avtor številnih razstav in umetniških akcij. Poučeval je likovno umetnost in konceptualizacijo prostora na različnih Visokošolskih in umetniških inštitucijah.

doc. Aleksandra Vajd

kreativne prakse:
teorija in praksa fotografije

Aleksandra Vajd je študirala fotografijo na FAMU v Pragi, kjer je tudi magistrirala. Obenem je diplomantka Fakultete za veterinarsko medicino v Ljubljani, Slovenija. Od leta 2004 do 2006 je prejela Fulbrightovo štipendijo za študij fotografije na SUNY, New Paltz, NY. Njena dela so bila razstavljena po Evropi (Futura in Josef Sudek Atelier v Pragi, Moderna galerija, Mestni muzej in Mestna galerija v Ljubljani) in ZDA (Bard College, Samuel Dorsky Museum v New Paltz, Češka Center v New Yorku, Muzej sodobne fotografije v Chicagu). Prejela je številne štipendije in nagrade, med njimi: Leta 2000 Zlata ptica, leta 2002 Vordemberge-Gildewart, Švicarske fundacije – Štipendija za mlade talente; 2005 Delovne štipendije Ministrstva za kulturo Republike Slovenije, leta 2005 prvo nagrado Frame005 Award, Brno, Češka Republika, 2006 Nominacija za Deutsche Börse Award, London, Velika Britanija, leta 2006 je bila finalistka nagrade skupine OHO, Ljubljana, Slovenija.Vajdova je ena od ustanoviteljic društva Format1 in sourednica revije Fotograf v Pragi. Poučevala je na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani in na Akademiji za umetnost, arhitekturo in oblikovanje v Pragi, kjer poučuje še danes.

www.manwomanunfinished.com
www.format1.org
www.fotografnet.cz
www.vsup.cz

Sanja Vatić

produkcija in organizacija projektov in dogodkov
koordinator za izven-kurikularne dejavnosti in stike z zunanjimi partnerji

referat
administracija

predavatelj Nace Zavrl

kontekstualne študije:
teorija gibljive slike

Nace Zavrl je raziskovalec, kurator in doktorski kandidat na Oddelku za umetnost, film in vizualne študije univerze Harvard, ZDA. V svojem delu se ukvarja z vprašanji nefikcijskega filma, globalizacije in historiografije; trenutno pripravlja disertacijo o političnem dokumentarcu v državah na področju bivše Jugoslavije. Nace objavlja v revijah in strokovnih časopisih Afterimage, Ekran, NECSUS in The Moving Image Review and Art Journal, sestavlja programe v sklopu Harvard Film Archive, za Slovensko kinoteko pa je 2019 uredil knjigo Podoba-upor: militantni dokumentarec na bojiščih maja ’68. Trenutno je glavni urednik revije Senses of Cinema, na AVA-Akademiji za vizualne umetnosti, pa v pomladnem trimestru uči predmet ‘Teorija gibljive slike.’